20 mars 2009

Resturangbesök

Idag har jag bara gått och väntat på att det skulle bli eftermiddag så jag skulle få gå på resturang med pappa och Björn. Har känt mig på dåligt humör och varit allmänt irriterad hela dagen med, men när vi väl kom iväg vid 17.30 så kändes det bättre:)

Wille och Ludde fick vara hemma med faster Anna och Björns kusin Maria. Det var första gången Ludde hade barnvakt och det kändes lite jobbigt att åka ifrån honom... Men Anna är ju här ofta och är jätte duktig med barnen, och det känns så skönt:)

Vi åt Parmaskinka med getost till förrätt, sen åt jag Renfile med potatisgratäng och kantarellsås till varmrätt och avslutade med kaffe och chokladkaka till efterrätt, gissa om jag blev mätt!!! Allt hade gått jätte bra här hemma också vilket känns himla bra:)

Är nu trött som vanligt vid den här tiden på dygnet, men hoppas att jag ska kunna hålla mig vaken för att kolla klart på "Let´s Dance". Jag tror att Björn redan har somnat av inne i sovrummet med Ludde, måste gå och kolla...

Imorgon åker vi upp till stugan hela familjen för att kolla läget och mysa lite med korvgrillning och skoteråkning. Hoppas på fint väder!!! Nån som vill följa med?

Trevlig helg!!!

1 kommentar: