26 mars 2009

Amning

Håll i hatten! Trodde aldrig att jag skulle skriva detta men jag tycker faktiskt om att amma, ganska mycket också för den delen! Det är så fantastiskt att JAG ger min son mat som kommer från mig:) Nu börjar han snart bli så pass stor så att han inte behöver min mat lika mycket och det känns lite sorgligt faktiskt... Nu tänker jag iallafall amma tills han är ca 6 månader, så jag har lite tid på mig att vänja mig vid tanken... Känns så bra att jag lyckades denna gång då jag bara ammade William ca 3 veckor pga JÄTTE såriga bröst och mjölkstockningar på varandra:( Det känns ändå nu som bra erfarenheter att ha misslyckats en gång och nu lyckats en gång, då jag förhoppningsvis ska jobba med även dessa saker som barnmorska! Hi hi!


Nu ska jag laga lite mat.

Bye!

1 kommentar: