29 april 2010

Fy fan för glassbilen...

Mina solstrålar, älskar er!

Blir så trött på den där Jävla Glassbilen. Den kommer alltid så himla sent här. Idag sa jag till William att vi kanske skulle köpa lite glass för vi hörse hur den plingade runt omkring. Sen blev det tyst. Nu har jag lagt barnen och de har lite problem att somna, ja DÅ har glass bilen mage att dyka upp och skrika utanför vårt fönster kl 19.30! Inte OK! Fast på sommaren kan den komma ännu senare, vid 20-21 tiden. Den låter ju inte direkt diskret heller...

Kanske blir jag lite extra irriterad eftersom jag är sjukt trött, mår illa och har haft seminarie hela dagen över datorn... Imorgon är iaf den här kursen slut! Helt otroligt va fort de här 5 veckorna gick! Ny kurs på måndag- aministration & ledarskap, kan ju bli ganska intressant.

Imorgon är det ju Valborgsmässoafton, vi har inga planer än. Vi får se vad vi hittar på. Förhoppningsvis mår jag lite bättre imorgon:)

3 kommentarer:

  1. Förstår din frustration fullkomligt, men jag tror att jag SKRATTAR ihjäl mig över ditt inlägg. Jag skulle förmodligen reagera exact likadant om jag hade barn, men "the glassbil issue" har aldrig slagit mig tidigare. Det måste ju ärligt talat vara ett problem för familjer med barn i W´s ålder. Hoppas verkligen att glassbilen kommer tidigare till mitt område den dagen jag får barn. Annars jävlar.... :)

    SvaraRadera
  2. Ha Ha! Ja det är inte första man tror man ska bli förbannad på när man får barn kanske!?

    SvaraRadera