15 april 2010

Ansökningar

Sista dagen idag att söka hösterminens kurser, JA man måste söka fast man går ett program... Helt sjukt. Hursomhelst så skulle jag göra det tidigare men det har liksom inte blivit av, tiden går så fort. Vet inte ens kurskoder och drar iväg ett mail till en på Skolan. Får tillbaka ett mail med instruktioner och kurskoder.

Nu har jag försökt anmäla mig typ hundra ggr och det går inte, fantastiskt, eller inte....

Ja, det ordnar sig nog ändå men fy vad trött man blir när det bara krånglar.

Vi har blivit förkylda och William ville inte att jag skulle åka på Praktik imorse, då var det lite jobbigt, men dagen gick fort som vanligt och barnen hade fått besök av farmor och faster så dom var bara glada:)

nu ska jag gå och lägga mig och börja läsa en bok som guiden på Museet rekommenderade häromdagen. Selma Lagerlöf - En Herrgårdssägen. Och BTW det var helt klart värt resan i måndags, museet var himla intressant och kan rekommenderas!

1 kommentar:

  1. Hej! Vad roligt att du läser! Han hälsar så mycket tillbaka.. : )

    SvaraRadera