22 april 2010

Bror 23 år!

Idag fyller lillebror 23 år! Grattis till dig! Han bor inte här tyvärr så det fick bli ett litet telefonsamtal...
Jag har haft en heldag i Falun med föreläsningar. Inte med klassen utan min handledare. Det var något för Kommunen och vi fick gå, det var intressant. Kom hem typ 17.30 och är helt slut. Fan tiden går så sjukt fort, sista veckan på praktiken nästa vecka! Är inte van med tempot efter 1 1/2 år hemma... Känner mig helt slut på kvällarna, Men det är även en underbar känsla att jag har stimulerat hjärnan så jag är trött för det, ha ha...
, nu måste jag fortsätta kolla lite på min Examinationsuppgift. Skriver om en man med diagnosen Schizofreni. Ska vara klart på måndag och jag har inte börjat skriva än... Fast jag har tagit reda på den mesta informationen iaf...


1 kommentar:

  1. Fan va snygg han är....synd att man är "släkt"!!Kramiz

    SvaraRadera