29 december 2009

Vi får inte plats

i vårt lilla hus! Det är lite jobbigt, med alla leksaker och skit man samlar på sig... Så blir det bara mer och mer för varje födelsedag och julafton... Alltså jag menar inte att jag inte vill att barnen ska få presenter, men jag vet bara inte vart allt ska ta vägen?!... Så nu ikväll har jag försökt städa Williams rum och rensat ut massa grejer så vi ska få plats med både Luddes saker + julklapparna. Det tar tid men ändå kul när man ser skillnaden före och efter :)

Annars händer inte mycket, har varit inne hela dagen då det varit skitkallt ute, typ 20 minus! Imorgon ska bli lika eller ännu kallare, men då måste jag ta mig ner på byn och köpa en blåsa till nyårsafton;)

Vi blir några stycken här på aftonen, barnen ska vara med och vi har handlat mat och det blir en himla god 3-rätters, mums!

Take care!

2 kommentarer:

  1. Hmm spännande , 3-rätters menar jag, det blir nog chevré toast här också till förrätt och sen oxfilé tror jag...anyway Ludde ska väl vara med mormor, eller hur? KRAMISAR

    SvaraRadera
  2. Hej fina du!
    Vilken härlig jul ni ser ut att ha haft, hoppas ni får en lika bra nyårsafton.
    Jag är dig evigt tacksam (eller rättare sagt mina nipps) för tipset om mjölkersättning, det funkar ju hur bra som helst. Nu är både bebis o mamma nöjda. Varför säger dom inte sånt på BVC!? När jag tog upp problemet där så var det mer "men så är det det är bara att leva med det" Tack o lov att jag pratade med dig! Puss o kram o Gott nytt år
    Kicki

    SvaraRadera