27 december 2009

Nu är det över


Julhelgen alltså... Hade verkligen en super mysig julafton med familjen. Vi firar numer hemma hos oss och alla som vill komma är välkomna:) Vi åt gott och sen kom tomten. William var helt lyrisk! Han var så glad och skulle hjälpa tomten att dela ut klapparna. Det är en sån underbar känsla att få uppleva detta! Och han blev såååå glad för alla fina julklappar, det var verkligen lyckat! :) Ludde var inte så intresserad av klapparna med var väldigt nöjd och glad, han älskar verkligen att ha mycket folk omkring sig:)

Juldagen var lugn... Hände inte mycket alls.
Igår, annandagen, så var jag ute på middag med Linda, Anna och Hannah. Det var mycket trevligt och jätte god mat. Hannah bjöd på Campagne för att fira att hon fått nytt jobb! Tack och Lycka till på nya jobbet! Mycket prat och skratt och vin;) De andra damerna åkte hem strax efter tolv, medans jag passade på att dansa till kl två.... Träffade på Anna, Björns syster, så vi gick till Wasa. OJ va gammal jag blivit! Kände inte igen mer än typ 3-4 personer... Iosf var det inte så mycket folk men ändå! Man har nog gjort sitt där tror jag, hi hi...

Idag har jag fått sova hur länge jag vill, Björn jobbar och barnen har sovit hos farmor. Så himla nice att bara få vara ibland! Har iaf varit ute och skottat snö, det är kul tycker jag + att jag behövde lite luft.

Nä, nu ska jag vila lite innan sötisarna kommer hem! BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar