8 december 2009

Kines....

Är lite sugen på att köpa hund just nu, eller det har jag varit länge men B är allergisk så det har liksom inte gått... Men nu ser jag en lösning och och vill vill vill! :) Så jag har lite kontakt just nu med två st uppfödare. En har valpar som är redo NU och dom andra valparna är redo i mitten på januari... Vill gärna åka och titta på dom snart! Måste bara övertyga B nu att det ska bli kul och mysigt med en ny liten familjemedlem...

OBS Lånad bild! www.wikipedia.com

3 kommentarer:

  1. Ja, det finns ju olika raser som faktiskt fungerar för allergiker. Bland annat har jag själv varit sugen på en bischon frisé i flera år - min moster köpte nyss ngn blandras med bland annat bischon frisé och en annan allergivänlig som är hur söt som helst. Vet dock inte vad den rasen heter, tror det är wheaten terrier ... kul med vovve :)

    SvaraRadera
  2. Hörru gumman..........sakta i backarna!! Det är inte bara gulligt att ha en hund. Du har nog att göra som det är..med 2 småprinsar osv

    Hälsningar från mor

    SvaraRadera
  3. Men hur ser hunden ut då? haha!

    Kristoffer....

    SvaraRadera