1 december 2009

Ny barnvagn...

skulle jag vilja ha nu! Den vi har har nog snart gjort sitt känns det som... Sååå jag sitter och drömmer mig bort till barnvagnsDjungel:) Finns så många fina dyyyyra vagnar. Vet inte vad jag helst skulle vilja ha, men kanske en Urban Jungle. Fast jag skulle nog vilja ha en som man kan vända på, inte bara ha framåt vänd alltså... Ja jag söker vidare och sen får vi se om det blir nåt köp!
Vad tycks?



Jag borde eg titta på Desperate Housewives, men den jä--a dream boxen har gått sönder!:( Så vi har fått lov att köpa en ny som ska installeras, när nu det ska ske... Så jag har just nu bara 1,2 och 4 typ...



Var förresten på den Nya butiken Toddler idag, det var 20% och jag passade på att köpa en julklapp till Ludde :) Trevlig liten butik faktiskt- kolla in www.toddler.se !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar