4 december 2009

Lasse
















Idag spelar Lasse Stefanz på Parken. Har sett fram emot detta bra länge nu då jag verkligen tycker om deras musik och att dansa bugg osv. Men helt plötsligt så fanns inte lusten där... Vad är det för fel på mig? Är man så trött och sliten så man hellre stannar hemma och vilar upp sig när man har barnvakt till barnen för en gång skull?! Eller vad händer med mig... Björn skulle till Bäcka Herrgård på Julbord och jag var givetvis välkommen att följa med, men nej, orkar inte. Så nu sitter jag här i min ensamhet, i lugnet och faktiskt bara njuter av tystnaden:) Tar en öl och plockar och donar och fixar, men känner ändå ett lugn som kanske inte riktigt finns där annars. Har tänt massa ljus och det doftar så gott från dagens bak av papparkakor och lussebullar. Jag har iaf duschat och tonat håret just in case menar jag;) Nä nu ska jag njuta vidare av tystnaden och ensamheten( Tro inte att jag inte kommer sakna mina 3 killar om några timmar eller kanske minuter.......;) )
Vet inte vad som hände med bilderna, men jag orkar inte lägga om sååå Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Fina bilder. Om jag inte minns helt fel ringde du igår kväll och var packad på 3 öl...hahaha.Det blev nog utgång för dig ändå. Eller?
    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur det är det där med att inte riktigt längre "orka" med nöjen.
    Man är så bekväm och hemmakär..
    Jag var ute i går,och jag menar, det händer ju inte ofta.Ändå tvekade jag och kände att jag bara ville vara hemma. Vilket man ALLTID är!
    Trist att man inte bara kan tycka att det ska bli SKITBALLT att gå ut när man väl får det! Trodde ju verkligen när jag var gravid att jag skulle tycka det var skitkul att festa när jag skulle kunna det. Men neherå..=( Tråkig har man blivit.
    Och trött...!!

    SvaraRadera