4 mars 2010

Tror att våren är här...

Wille Bus
Farmor Karin och Amanda
Kul med snö!
"Lite" snö?....
Är lite trött fortfarande sen förra lördagen, det tog på krafterna, haha. Sen så sover Ludde dåligt, som vanligt iofs. Vi har bott hos Karin tors-tis, och det var mysigt:) Ska bosätta oss där igen lör-mån, men då är Karin bortrest så vi får hela huset för oss själva. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, Björn jobbar ju såklart hela helgen.

Börjar även se ljuset i tunneln och idag kändes det som vår! Iaf när man tittade ut genom fönstren och det droppade från taken, men när man väl gick ut så blåste det kallt, men det gör inget för solen lyste! Tog en promenad i Kråkberg med mamma och vovvarna sen var jag på Yoga innan jag hämtade barnen på dagis. Älskar verkligen att gå på yoga! Kan rekomendera!

Igår satt jag framför datorn och sökte massa sommarkurser. Känner att jag orkar inte söka nåt sommarjobb utan pluggar på nu hela tiden tills jag är klar till sommaren 2011:) Fanns jätte många roliga kurser att söka som tur var!


Nåt som känns mindre roligt är att jag har fått praktikplats i Säter! Hallå, hur tänker dom? Kan ju omöjligt pendla och jag känner ingen där! Så jag håller på att leta efter en plats i Mora själv och jag hoppas verkligen att någon är snäll och tar emot mig!!!


På måndag åker jag på en liten Roadtrip till Frida med familj, äntligen! Har inte passat förräns nu och lillfisen är ju över 2 månader nu! Ska bli så kul att träffa dom:)

Nä nu ska jag kolla efter en ny mobil, och jag funderar på att välja nåt annat än 3, är less på att aldrig ha någon mottagning...

1 kommentar:

  1. Kul att du kommit igång med Yoga! det är superbra för kroppen o själen! Hoppas du hittar ngn praktikplats i mora - lite långt till säter kanske :P
    Ja, man är lite less på 3 - mottagningen funkar inte så bra här uppe i skogarna...
    kram kram

    SvaraRadera