26 mars 2010

Long time...

no see...

Just nu befinner jag mig i ett lite kaos inombords... Börjar skolan igen på måndag efter 1 1/2 års mammaledighet. Känns helt sjukt och jag fattar inte att det verkligen är NU.... Det som känns jobbigt i det hela är att jag har kämpat för att få en "praktikplats" i Mora, men inte direkt lyckats. Har fortfarande kontakt med en här i kommunen, MEN kommer inte att få besked förräns på tisdag! På onsdag gör jag annars min första dag i Säter, På Rättspsyk,,,,

Så den senaste tiden har min energi, som jag inte har, gått till att förbereda och fixa inför skolstart.

Hursomhelst så ska det iaf bli jätte kul att komma tillbaka till verkligheten igen! + att imorgon ska jag få träffa bästa maria som kommit hem från Nya Zeeland/Holland igen!
Kram alla fina! och Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar