5 mars 2010

Glad

Har iaf vita tänder;)

Ska erkänna att jag börjar känna mig lycklig igen! Efter ca 4 månader i dvala:) Har kommit på att det händer varje år-ca nov-mars-... Inte så kul, men skönt när det vänder! Längtar till sommaren och värmen och solen och allt som har med blommor och knoppar att göra! Längtar till alla 30-årskalas jag ska få ta del av, helt plötsligt har jag ingen bebis att amma heller utan kan få lite tid för mig själv...
Denna kväll tillägnar jag Frida, alias Hubba, my best friend. Önskar att vi bodde grannar, det vore nåt det!

Har tagit en öl eller två och njuter... God natt alla kära

2 kommentarer:

  1. Älskade bästa vän! Jag önskar att vi bodde ihop:)
    Snart ska vi dricka vin...Håll i hatten.

    SvaraRadera
  2. Jag är glad att du är glad och mår bättre!
    Vi ses snart, kommer till Mora i helgen!
    Kramar

    SvaraRadera