16 mars 2010

2 veckor...


...tills jag hoppas på skolan igen! Oh My God! Helt plötsligt har det gått typ 1 1/2 år och det är dags igen. Spännande, nervöst, läskigt, konstigt och kul, allt på samma gång:)


Det som inte är så kul är ju att jag fått min VFU-plats i SÄTER på Avd. 32... I Säter! Det är liksom hur långt som helst. Hur tänker dom? Ska jag kunna pendla? Osv Osv...


Har nu kontaktat ÖppenPsyk, BUP, ett Privat Behandlingshem här i Mora och ingen hade möjlighet att ta emot mig. MEN idag fick jag äntligen tag på en super trevlig psykiatrisjuksköterska på ett ställe här i Mora och det lät inte alls omöjligt!:) Får dock vänta tills på måndag innan jag får svar.... Håll tummarna för mig nu! Hade varit grymt skönt iaf!


Så nu har jag börjat fixa lite böcker som jag ska läsa och skrivit ut massa papper om kursen och helt enkelt börja förbereda lite. Så alltså 29:e mars börjar allvaret igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar