16 september 2009

Tog min morgon promenad efter lämning av W på dagis kl 9. Var väldigt nära att gå och lägga mig igen med L MEN jag behövde komma ut kände jag, såå duktig så:) Tog den gamla hederliga Kråkbergs rundan och gick förbi K´s hus. Alltså det är så fint och utsikten sen då, vem skulle inte vilja vakna upp till det här varje morgon...?



  1. Har varit på lunch med Danne och shoppat lite, annars har det inte hänt så mycket mer idag, var till pappa en sväng med och drack kaffe.
  2. Har även tittat klart på Maraton DVD:n idag, "Törnfåglarna", SÅ jävla bra! Kan inte sluta tänka på det...
  3. Har varit extra trött eftersom jag kollat på film för sent de senaste kvällarna och L vaknar ju mellan 5-6 just nu.
  4. Björn kanske blir borta ända till SÖNDAG, åh... Hur ska jag stå ut hela veckan och helgen?! Tack o lov att det är sista veckan han här borta!!!!!!!!!!!!!!!

SÅ nu blir det GOD NATT!!!

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild!! :-)

    SvaraRadera
  2. Det klarar du. Du är ju mästare att klara barn själv:)

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Ja, du det vet jag väl inte, men allt går ju har jag märkt!

    SvaraRadera