23 september 2009

Ljusparty!

Fy fan för igår kväll, gick och la mig och gick upp lika fort. Fick värsta illamående attacken och så kryp i hela kroppen:( Var riktigt länge sen nu jag hade problem med magen, men nu är det nåt skumt igen, tyvärr... Halv sov i soffan till 02 sen gick jag till sängen. Gick så där att sova inatt med, skulle verkligen ha behövt den där promenaden igår kväll... Ludde vaknade 05 och vi gick och la oss i Williams säng med välling och ny blöja och han somnade till slut om! Vi sov då till halv 8, gött!

Har iaf tagit en långpromenad på fm idag, då vet jag att det blir gjort;)

Nu ska vi snart bege oss till Karin på middag. Sen ska nog jag och Maria dra oss ut till skogs, till Camilla på Ljusparty, trevligt trevligt i höstmörkret!

Bild från www.partylite.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar