22 september 2009

Så positiv just nu...

Jaha, min underbara nattsömn i förrgår blev mitt förfall igår kväll. Kunde inte somna och det kröp i hela kroppen! Så himla irriterande, + att B snarkade såklart, kan det bli bättre?... Somnade väl nån gång sent in på natten och vakande 06.15 av Ludde. B gick upp tack o lov så sov jag till 9... MEN jag har kommit på att allt blir bara värre om jag får sova eller får sovmorgon. Idag blev jag seg och har varit det hela dagen. Usch! Tänkte åka på Öppna förskolan, men det ville inte William så vi har inte gjort så mycket. Åkte iaf ut till Malle med familj till Gesunda på em. Lite lek och pannkaka, känns alltid bättre när man får umgås med sina vänner:)

Tänkte ut och gå här på kvällen men min käre sambo blev sen hem och förstörde mina planer. Så det ska bli kul att se hur mycket det kryper i kroppen när jag lägger mig snart...

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar