4 augusti 2009

Uppsvälld...


Usch, verkligheten börjar komma ifatt efter alla svull veckor och det känns som jag har gått upp ALLA 5 kg som jag så duktigt blev av med i början på sommaren... hua, vågar INTE ställa mig på vågen just nu... Funderar på att komma igång med VV igen, men har liksom inte motivationen just nu... Vågar inte gå dit heller fast jag fortfarande är medlem, pinsamt om man har gått upp allt igen! Va säger tanten då?! Fy på dig Eleanore! ;)


Nä, nya tag får det bli på nåt sätt... Imorgon...


Idag har vi varit hos Sara, Johan och Maya några timmar och haft trevligt, fick även healing av Sara. Väldigt intressant må jag säga! Ska få några till behandlingar så kanske jag blir "fri" från allt skit i mig:) Tack Sara!


Sen har Karin och Anna tittat förbi, trevligt det med, länge sen var det! Lite kaffe och glass, mums!


Sen kom Maria och Camilla för vi skulle ha mysmiddag tillsammans. Camilla gjorde kantarellpaj. Oh my good! Hon är så himla bra på att laga mat så man typ dör varje gång!


Nu sover sötisarna och jag bara är, Björn är borta hela veckan på jobb, sååå tråkigt:(


Kanske beger oss till Falun imorgon för att besöka Marie med familj, måste ju hitta på nåt annat nån gång!

1 kommentar:

  1. Tack själv och välkommen åter på en till behandling :)
    Kram!

    SvaraRadera