9 augusti 2009

Här kommer lilla Ludde...


Hå hå ja ja!


NU har Ludde bestämt sig för att börja krypa på riktigt:) Han har ju varit en ganska så bekväm liten kille som mest suttit still och lekt. Men för nån vecka sen så började han åla sig fram lite försiktigt och de senaste dagarna har han börjat krypa!


Så nu får man vara med! Det var ju ganska så skönt när han bara var nöjd och satt still, nu blir det till att passa varenda sekund. Han vill så gärna vara med William och leka med hans bilar, och det vill ju såklart inte W... men det brukar gå ganska bra, gruvar mig lite bara hur det ska bli framöver. W är ju väldigt rädd om sina "cars" bilar och ju äldre L blir så ju mer vill han leka... Hmmm, ja det blir nog bra:) Dom är iaf så härliga mina underbara killar! ALLA TRE;)


Hur som helst... Helgen gick ju såklart i racer fart och vi har väl inte gjort så himla mycket, luncha på stan igår och grilla med pappa på kvällen, kollade på mina gamla foton och prata skit... Idag har jag lunchat med Maria och Linda H på stan i 3 timmar! Underbart att bara vara ibland... Sen har vi ätit pizza med Karin och Anna. Imorgon åker Björn igen på jobb till Sthlm, lite tråkigt:(


Nä nu är det dags för film och lite godis, God kväll!!!

5 kommentarer:

  1. Alltså han ser EXAKT ut som Wille... Sötisen!

    SvaraRadera
  2. Gud vad stor lilla Ludde har blivit. Och ännu sötare! :D

    SvaraRadera
  3. Tackar! Ja han växer på fort... Och alla säger att han är lik sin bror, men jag kan liksom inte se det...

    SvaraRadera
  4. Ja ni är allt en go familj...KRAM från mamma/mormor puss på er!

    SvaraRadera