20 augusti 2009

Trött

Gud så trött man kan vara! Det känns att Björn har varit borta några veckor nu på jobb igen... Vill bara att han ska hitta sig ett bra jobb här hemma. Orkar inte ha honom borta länge. Men men, någon i famljen måste ju tjäna pengar också, tyvärr...

Dagen har varit helt Ok, den började med en långpromenad i solen efter att jag lämnat W på dagis. Det är så konstigt det där för så fort solen kommer fram så vill jag sååå mycket och sen när det är skit väder så vill jag skita i allt, drygt... Hur som helst så blev det sen en fika på stan med Maria och Linda, himla trevligt! Sen hämtade jag W och vi for hem en stund. Sen ut till Gesunda för att hälsa på Malle med familj, vilket också var jätte kul! Vi fick mat och fika och lek:) For hem lagom till sängdags för mina små prinsar och dom somnade båda på typ en sekund, det tycker jag om:)

Börjar känna mig lite smått rastlös, tror att det börjar bli dags för skola igen... Har ju tänkt börja i slutet av oktober igen, och så får det bli! Behöver arbeta med hjärnan lite igen... B får vara pappa ledig några månader innan det blir dags för L att börja på dagis. Hoppas att han får plats på Tuvan som W, man vet ju aldrig, det är ju ingen ordning på saker och ting i den här kommunen verkar det som...

, nu blir det lite TV innan det är dags att sova,,, God natt! Nedan Lilla L som älskar sin nya "bärgarn" som spelar musik, då måste man ju dansa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar