16 augusti 2009

Jobbig helg

Ja efter fredagens kalas fest så är jag fortfarande ganska sliten måste jag säga... Var himla seg hela dagen igår och sen skulle ju Björn dessutom ut igår så hela helgen har varit kaos känns det som. Lite tråkigt, med tanke på att Björn bara är hemma över helgen och vi knappt har setts och bara varit bakis båda två:( Men men vi hade ju kul när vi var på våra fester;) Det är ju huvudsaken iaf!
Idag har jag inte gjort så himla mycket, men till slut fick jag så mycket kryp i benen så jag fick lov att klippa gräsmattan, SKÖNT att röra på fläsket lite...
William ville följa med mormor hem på em, och det fick han såklart! Så han sover där inatt plutten... Ludde somnade nyss, han sov ganska sen middag så det blev lite senare än vanligt. Jag hörde hur han bökade på inne i sängen innan han somnade och när jag gick in för att kolla läget så såg jag det här! : Det är alltså första gången i sitt lilla liv som han ställer sig upp i sängen! SÖTNOS! 8 1/2 månad "gammal"....

1 kommentar:

  1. ha ha, men åååå va sööööt!!! gosen!! kram kram!!

    SvaraRadera