17 juni 2009

Vaxning

Idag har varit en bra dag:) Det var länge sen känns det som... Sov hos mamma inatt, behövde lite miljöombyte. Det var trevligt.

Lämnade barnen där imorse vid 10.00 och drog in till Mora. Åkte hen till Sara och Johan där Maria nu har sin "salong" i sommar. Fick en kaffe och VV-muffin innan det var dags för vaxning av benen. Det är så skönt att bli ompysslad, även om just vaxning kanske inte är det skönaste, men ändå:) Tog lite längre tid än väntat och mamma var nu hemma hos mig och var barnvakt så vi bestämde oss för att ta bikinilinjen imorgon + färgning av fransar.

Sen har jag klippt gräsmattan och försökt göra lite fint inför midsommar. Bäst och passa på också medans det inte regnar!

Karin kom sedan vid 18 för att passa barnen då jag skulle iväg på VV- möte. Trodde även denna gång att "nu får jag skämmas".... har inte promenerat på 1 vecka typ! Bara suttit inne och deppat över dåligt väder.... MEN jag hade iaf gått ner 0,5 kg denna vecka, så det går åt rätt håll även om det går lite långsamt just nu... men men, jag vet ju själv varför så jag ska inte klaga;)

Ska verkligen bli skönt att Björn kommer hem ikväll!!! Gud, så vi längtat! Så imorgon ska jag minsann ta mig en sovmorgon!:)

GRATTIS TILL ANNA OCH ERIK SOM HAR FÅTT EN LITEN DOTTER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar