10 juni 2009

Spa!

Åh va underbart! Har nyss kommit hem från en mysig stund på Emmas spa i sällskap med Anna. Vi badade och ångbasta 1 timme innan vi hade en behandlig var. Jag tog en Kroppsbehandlig mot torr hud och det var fantastiskt skönt! Somnade av en stund när jag låg inpackad i massa grejer:) Fick även en skalpmassage, sjukt skönt! Var helt slut innan och efteråt kände jag mig mycket piggare. Barnen var hos Karin under tiden vi var där.

Sen for jag i väg på VV-möte, hade lite ångest innan då jag verkligen slarvat denna vecka, både med mat och dryck och motion... Men jag hade iaf gått ner 0,4 kg denna vecka så det får jag vara nöjd med:) Totalt har jag nu gått ner 4,6 kg på 5 veckor, helt ok eller?

Ludde vaknade 05.20 idag och vid 05.50 ville han absolut inte ligga längre i sängen, så vad gör man?! går upp... trött, trött och åter trött... Regn väder med +10 grader också, kul sommar...:( Nä nu får det bli härligt varmt igen! Man vill ju kunna vara ute iaf!

Dags för förlossningskliniken på TV4 Fakta och sen Greys Anatomy, Sista avsnittet för denna gång! Spännande!

Kram och god kväll!

5 kommentarer:

  1. Kristoffer kjellsson10 juni 2009 kl. 21:01

    sista avsnittet av greys är fruktansvärt bra!

    SvaraRadera
  2. ja visst var det bra? Dukiga du som gått ner så mycket. Inte mycket kvar nu...
    Ähh jag orkar inte skriva jag ringer nu...

    SvaraRadera
  3. ja det är bra som alltid, kollar nu:)

    SvaraRadera
  4. det är nog bara du och jag som kollar på förlossningskliniken. Ha ha ha ha... /D

    SvaraRadera
  5. Tror du det?...:) Ja Ja, det är ju sååå bra iaf:) Hoppas du har det bra där borta!

    SvaraRadera