12 juni 2009

Fredag igen

Den här veckan har jag varit sjukt trött... Kan bero på vädret, eller att jag inte återhämtat mig från utgången på lördagskvällen eller att Björn har åkt bort för att jobba i över 1 vecka... Eller kanske är jag trött pga av allt som jag skrev nyss... Har inte varit någon höjdar vecka med andra ord:(

Och nu är det helt plötsligt helg igen! Jag tycker ju inte så mycket om helger som jag skrivit tidigare, speciellt inte när Björn är borta och jag måste ta hand om barnen själv hela tiden... och gå upp typ 06.00 varje morgon... känns liksom meningslöst att det är lör-sön då... Vill ha nyhetsmorgon kl 06.00!

Idag får jag iaf besök av kusin Tenneh, det ska bli skoj!:) Hämtar henne nu vid tåget kl 17.40 och sen ska vi äta min hemma gjorda VV-pizza. Ska bli spännnade att se om den är nå god...

Hörs sen ! Tevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar