6 januari 2011

Dag 6

Min dag....
Tack Gode Gud att jag har både min mor och Björns mor som ställer upp som barnvakt då det är nödvändligt, eftersom det idag var röd dag så var dagis stängt och Björn jobbade 6-16. Själv har jag så mycket skolarbete så jag får snart panik... Så turligt nog så kunde Karin passa barnen och dom åkte dit vid 10-tiden. Björn fick skjutsa dom, vilket jag blev glad för då jag var insnöad i huset... Såg inte ens ut genom köksfönstret idag för det var så mycket snö!
Hur som helst, jag har gjort klart en uppgift om kvantitativa studier... Hann inte med så mycket mer, det tar sjukt lång tid att gå igenom och analysera hur författarna gått till väga...
Jag hann även med att söka lite vetenskapliga artiklar inom PM:et som skall vara grund för C-uppsatsen som skall skrivas i vår... Barnen kom hem här på kvällskvisten och det har tagit typ hela kvällen att försöka få dom att sova... Har dumt nog tagit bort Luddes spjälsäng, för att få lite mer plats i deras rum... Det fungerar si så där kan jag meddela, men det är bara att härda ut, för någon spjälsäng kommer inte i i detta hus igen!

Nu sitter jag och tar mig ett välförtjänt glas vin och en choklad bit, tänkte titta lite efter en resa, kanske det blir New Orleans i Mars ändå.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar