4 januari 2011

Bättre sent än aldrig...

Ja tänkte då börja med Dag 1, och eftersom jag antar att jag egentligen skulle ha börjat den 1:a januari så jag får ta en lite kortare variant.. .
OM MIG...
En känslig fisk född 8 mars 1981 på Mora BB. Uppvuxen i mora, gick ekonomisk på Gymnasiet( varför vet jag inte...) Direkt efter studenten tog jag mitt pick och pack och flyttade till älskade Frida som då bodde i Åre. Där stannade vi i ett år ungefär och levde livet kan man väl säga. Reste runt lite efter detta, bla Thailand för att sedan åka som Au Pair till Boston i 1 år... Väl hemma läste jag komvux och bodde i Sthlm ett tag, men av någon anledning (Björn...;) ) hamnade jag åter i Mora och här är jag nu, 7 år senare... Hus, sambo, två barn och snart får vi en kattunge i familjen :)

Läser till SSK och är snart klar! Till sommaren närmare bestämt, tar jag examen :) SSK var det sista jag skulle bli... Men tänk va man förändras med åren som går...

Är fortfarande rastlös i själen men försöker tänka -" ta vara på här och nu", man vet ju aldrig vad som händer...


1 kommentar:

  1. Vad roligt att läsa att våra liv är rätt lika på flera sätt! Vi läser båda till ssk och barnmorska är en liten dröm för mig med :) Jag skulle heller ALDRIG jobba inom vården och så en dag kändes det bara helt rätt! Och två pojkar har vi med samma tidsintervall mellan. Jag ligger ett år efter dig bara, tar examen nästa sommar och barnen är 1 och 4,5 år. Hoppas det går bra för dig med C-uppsatsen. Ser inte fram emot den men det ska väl gå bra det med. Kommer Mora BB öppna igen? Hoppas det så kan du söka jobb där. Annars finns ju MUM och annat förstås. Läser vidare i din blogg:)

    SvaraRadera