7 september 2010

Läkemedelsräkning...


Ja, nu sitter jag och försöker komma ihåg detta med läkemedelsräkning och dessa formler hit och dit... Var ju ett tag sen jag höll på med detta nu men jag har ju klarat de två tidigare tentorna så då borde jag väl klara denna galant också, eller hur?...


Det är lite dåligt upplägg på kurserna och virrigt så jag vet inte riktigt vilka uppgifter jag ska göra i vilken ordning, men men, jag kör på det här nu så blir det nog bra:)


Vill gärna till Stockholm ihelgen och gå på Gröna Lund. Hoffmaestro spelar där på fredag kväll, och det hade ju varit så kul att hitta på något mer innan hösten är här på riktigt. Hoppas på att Frida får ett "ryck" och vill följa med mig...;)


Nä. Nu måste jag fortsätta med räkningen!

Har hittat lite gamla foton, härligt tycker jag! På farmors gård, där vi nu bor <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar