7 september 2010

Ändringar...

Ja, nu har vi tänkt ett tag och bestämt att det är verkligen dags. Ludde SKA flytta in i Williams rum. Jag vill ha mitt sovrum tillbaka!:)

Började igår med att ta bort spjälsäng och lägga Ludde nere i våningssängen, gick inte... Ställde in spjälsängen och Ludde somnade efter många om och men... William vägrade somna ( mycket mer än vanligt ) Björn fick sova därinne för att kunna stoppa i napp osv. = Jag fick sängen för mig själv! :) Sov som en, jag vet inte vad. Tände ljus och kunde ha lampan tänd och läsa! Det har inte gått på typ 2 år, vilket bara det är så lyxigt att jag bara vill gå och lägga mig:)

Idag somnade Luddis kl 19 utan något som helst krångel i spjälsängen, fast då i numera sitt & Williams rum ... William somnade strax efter 20 utan överdrivet krångel och det känns såååå skönt. Nu hoppas jag bara att jag slipper springa in dit hundra ggr per natt för att stoppa i nappen och att dom båda kan sova hela natten i sina egna sängar. Kanske lite mycket begärt, men iaf en önskan...


Nu vill jag bara ha en ny VIT säng och lite annat fint och nytt i mitt sovrum, någon som vill köpa en IKEA Malmsäng kanske???... 180 cm bred...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar