6 augusti 2010

Vampyrer

Som de flesta vet så läser jag en sommar kurs genom Luleå Universitet som heter "Vampyrberättelser- Från Dracula till Twilight". Många spännande böcker och filmer att spendera sommaren med:)

Hursomhelst, de flesta hade jag sett. Tex En vampyrs bekännelse och Twilight. Däremot hade jag inte läst böckerna, som så klart är ännu bättre än filmerna...

Iaf så skulle jag sedan kolla på de första avsnitten i serien True Blood som jag av någon anledning inte haft något som helst intresse av att se tidigare. MEN nu är jag fast, vill se alla avsnitt nu nu nu!

2 kommentarer:

  1. Den är serien är sjukt bra! :)
    // Helena

    SvaraRadera
  2. Ja, vi har diskuterat huruvida vi ska köpa hem serien eller inte - risken är ju att man blir hooked har jag hört ... Kram

    SvaraRadera