13 augusti 2010

Fotografier...

Alltså jag har så himla mycket fotografier från denna sommar och det känns som att jag knappt hunnit titta på hälften! Hur ska man någonsin kunna göra album till hela familjen med dessa mängder av underbara foton?

Nu ska vi snart iväg på resan och då lär det väl bli tusentals nya foton...

Det ovan är iaf från i sommar. Jag älskar det och dom är så fina. Helmer och Ludde :)




Denna afton har jag och William myst och ätit popcorn. B är ute med båten en sväng och har varit på hockey. Ludde är lite snorig och hängig och somnade tidigt... Jag är nu lite smått uttråkad och hade gärna gjort något kul, men vi får se, imorgon kanske det händer nåt spännande...

Idag tog jag även steget och beställde en Iphone, tjoho. Ludde la ju min NYA nokia i ett vatten glas tidigare i sommar och den var bara att skrota fick jag förklarat... MEN nu är jag glad för jag vill ju ha en Iphone:) Jag hoppas verkligen att den kommer på måndag så jag hinner få den innan vi åker.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar