5 augusti 2010


Sitter hemma och tycker liiite synd om mig själv. Björn har åkt, han ska på Lasse Stefanz i Rättvik. Hade gärna följt med, även då jag var ut i tisdags. Det gäller att passa på! Snart är hösten här och lusten borta, skolan börjar och allvaret är här igen... Även om jag läser en sommarkurs så känns det lite som semester, kanske för att jag inte tagit plugget på största allvar. Idag fick jag iaf lov att skärpa mig. Satt från typ 10 till 17, vilket behövdes. Så nu känner jag inte lika stor panik. Fixar det här också ;)

Det har inte blivit mycket bloggande i sommar, tiden bara rusar iväg med väldig fart! Har kunnat vara ute mycket då vädret varit helt ok, är faktiskt nöjd med denna svenska sommar för en gång skull:)

Vi har även haft besök flera ggr av goda vänner som bott här och i vår lilla stuga på gården. Väldigt trevligt! Frida skulle komma nu igen till Mora Festivalen men bangar:( Lite besviken är jag... Men jag förstår, älskar dig såklart ändå!

Ja, tiden vart tar den vägen?! Jag känner liksom varje år att när väl Mora Festivalen ägt rum så är sommaren över, eller? Vi får se man kan ju bli överraskad!
Posted by Picasa

1 kommentar: