2 december 2010

Sista dagen...

på praktiken i Orsa idag...

Lite sorgligt, det var trevligt där. Trodde inte innan att jag skulle trivas så bra som jag gjort, så det är enbart en positiv erfarenhet:) Det enda som har varit jobbigt är tiden och lite längre avstånd. 7-16 och stress i 5 v. lämna barn tidigt - hämta sent... Har varit så trött så trött, har bara velat sova när jag kommit hem. Det är väl den mörka årstiden också så klart, eller hur?...


Nu har jag examinationsseminarie imorgon, sen tenta veckan nästa... Sen blir det Vetenskaplig metod II som slut kurs på t5! Hur kan tiden gå så fort?! Snart T6 och klar till sommaren! Oh my god va nervös jag blir...


Fick iaf reda på praktikplatser för nästa termin och det blev akuten mora samt Avd. 34( Barn ) i Falun, känns skit bra!

Nu ska jag fortsätta på min PowerPoint presentation som jag ska redovisa imorgon, puh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar