15 december 2010

Oj va tiden går...

Helgens besök tog död på mig... Nädå, det blev en trevlig fredag med dans på Parken sen häng här hemma på Riskittan resten av Fridas vistelse. Hon åkte hem på söndag em... Tiden går så fort när man har roligt...


Måndag morgon, och Lucia. Farmor och faster kommer och Lussar för barnen kl 07.00, myspys och numera en årlig tradition:)

Åh, va fint dom sjöng på SVT! Tänk när man själv skulle vara med i skolans Lucia kör i 9an i Mora kyrka, då hade någon varit ute på fest hela natten typ och var "lite" trött och vinglig, det var inte jag...

Ny kurs denna vecka, den jag fasat för sedan vi hade första i T3-4? Fördjupning i Vetenskaplig Metod..........
Nu måste jag välja ämne inför Examensuppsats och lära mig massa om Kvalitativ och Kvantitativ metod, statistik, läsa vetenskapliga artiklar- som ska analyseras osv osv... MEN nu har jag kommit så långt att jag börjar faktiskt se slutet på denna resa......



10/6 2011 tar jag förhoppningsvis min SSK-examen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar