6 juni 2010

Ja dagarna går, och det alldeles för fort... Hinner med allt jag vill! Hur får man det att gå? Tips någon? Jag vill fixa så mycket i trädgården, vi håller på med staket, vi ska göra altan, hinna göra saker med barnen och ha KOLL på dem 24/7... Har iaf hunnit klippa gräsmattan idag och det tycker jag faktiskt är kul:) Gruvar mig som fan inför tisdagen då jag ska till Falun och ha lådsas "Patientundervisning". Jag är inte så mycket för de här momenten där man ska typ spela teater, det har liksom aldrig varit min grej... Är en helt annan femma med det "verkliga" livet och att göra ett jobb på riktigt...

1 kommentar:

  1. Mitt tips inför tisdagen är att affirmera, så som idrottsmän gör: de ser sig själv vinna och göra mål osv - bara att blunda och tänka positivt att allt går bra - så enkelt är det min vän :) kram kram

    SvaraRadera