4 juni 2010

10 år sedan

Posted by Picasa
För exakt 10 år sedan tog jag studenten... Året var alltså 2000 och jag var 19 år. Sitter och funderar vart åren tagit vägen och inser att det har ju faktiskt hänt en hel del under dessa år!
Typ 2 dagar efter denna dag så flyttade jag till bästa Frida som vid den tiden bodde i Åre. Blev kvar där ett år och levde livet;)
Sen var vi hemma i Mora och röjde sommaren 2001 och på hösten drog jag och Johan till Thailand 1 månad. Väl hemma igen så hittar jag en familj i Boston som jag flyttar till i Dec-01 och stannar där 1 år.
Hemma igen och pluggar komvux våren 2003 och träffar Björn i början av sommaren :) Jag bor i Sthlm och jobbar på Grand Hotell och lever loppan med goda vänner men till hösten flyttar jag hem igen... Det blev jag och Björn och 2005 flyttar vi till huset och så kommer lille William!
Mammaledig och vidare till Högskolan Dalarna där jag läser till SSK. OJ! gravid igen! Och i Nov-08 kommer Lilla Ludde! Mammaledig igen!
Har nu precis läst klart T4 och har alltså 1 år kvar på utbildningen! Tiden går fort, men den glider inte bara förbi utan innehåll..................

1 kommentar:

  1. oj visste inte att du gjort så mycket roligt = ) Var du au pair i Boston?! //Lisa

    SvaraRadera