3 november 2010

Lillåhem

Är inne på första veckan av fem i Orsa på Lillåhem, korttidsavdelning. Det känns bra och det är mycket trevlig stämning på stället:)
Idag har jag tappat en herre på urin, första gången, allt gick bra:)
Nu ligger jag på soffan och är så trött så trött, B och barnen har åkt på middag hos Bs moster Ulla som är på besök, men jag orkade helt enkelt inte följa med... Det är lite jobbigt för hela denna vecka har jag dessutom haft en ständig huvudvärk. Jag har upplevt att det är dålig ventilation på boendet, men jag vet inte...?

Lillkillarna på upptäcksfärd i Shrek´s träskmarker.....

Hinner inte med mycket dessa veckor då jag har praktik, hinner inte ens med min familj känns det som... Kommer bara hem och ska fixa mat och sen ska barnen göra sig klara för sängen typ och sen vill jag bara sova jag med! sjukt liv egentligen.


Katt vill jag fortfarande ha också, men det finns inte tid att fundera i dagsläget, får se om det kommer upp någon mer gång framöver...


På fredag skall jag få ansiktsbehandling! Ska bli fantastiskt och alldeles underbart! behövs kan jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar